Mols Rideklub er en lille hyggelig klub, som vægter hyggelige arrangementer, godt horsemanship, faglighed og billigt medlemsskab.

Mols Rideklub driver ikke traditionel rideskole, men er en klub under DRF, som man kan være medlem af, hvis man ønsker at starte stævner. Ligeledes afholder vi forskellige arrangementer for medlemmer og andre interesserede. Vi tilsigter at afholde arrangementer for folk i alle aldre og på forskellige niveauer. Vi satser bl.a. på det traditionsrige ringridning, kurser, foredrag, fællesture i Mols Bjerge mv. Har du en god ide, et forslag eller et ønske til noget DU ønsker skal ske i Mols Rideklub, så vil det glæde os at høre fra dig.

Mols Rideklub har ikke et fast sted, hvor de hører til, men afholder ofte deres arrangementer på Dyssegaardens Ridecenter i Knebel. Derudover lejer klubben sig ind i egnede lokaler til diverse arrangementer.

Vi glæder os til at se DIG i Mols Rideklub til et hygggeligt og lærerigt arrangement eller som medlem af Danmarks hyggeligste rideklub, hvis du ønsker at folde dig ud på stævnepladserne eller noget helt andet.

Vel mødt🙂

Vh. Bestyrelsen i Mols Rideklub